
V dubnu jsme navštívili konferenci KKTS 2018 v Olomouci. Potkali jsme se s našimi stávajícími zákazníky, ale poznali jsme i nové tváře. Diskutovali jsme o tom, jak NetStork našim zákazníkům pomáhá v tom co dělají, ale vyslyšeli jsme i zpětnou vazbu. Také jsme byly zvědaví, jaké nové problémy a potřeby zažívá komunita lidí v ISP v posledních měsících. Na konci konference ješte tým společnosti Globema zorganizoval workshop, na kterém byly představeny pokročilé funkce aplikace NetStork.
Byly jsme moc rádi, že jsme se opět mohli setkat s našimi zákazníky, kteří již NetStork využívají, abychom si poslechli zpětnou vazbu na samotnou aplikaci. Vždy jsme zvědaví na názor uživatelů aplikace NetStork, ať už jde o negativní nebo pozitivní reakce. Jedině tak se můžeme neustále zlepšovat v tom, co děláme. Ovšem, většinu času jsme diskutovali o aktuálních problémech, které trápí telekomunikační průmysl, jako takový, a pokusili jsme se ukázat, jak může aplikace NetStork pomoci je vyřešit.
Náš promo stánek byl poslední, který zůstal stát po konci konference. Ostatní vystavovatelé již balili své materiály zatímco my jsme pořád diskutovali s našimi zákazníky a ostatními návštevníky. Věríme, že trpělivost a pozornost, kterou věnujeme našim zákazníkům a návštěvníkům je důležitá a nikdy bychom neukončili rozhovor jen proto, že “již zazvonil zvonek”.
Nejenže jsme v první den konference zažili plnohodnotné diskuze a příliv nových informací, ale druhý den tým aplikace NetStork ještě zorganizoval workshop pro naše zákazníky. Na tomto workshopu se zákazníci měli šanci naučit jak se stát pokročilým uživatelem aplikace NetStork. S narůstajícím businessem naších zákazníků, tudíž i s narůstajícím množštvím sítí, se stáva čas velmi kritickým. Abychom našim zákazníkům ušetřili čas při evidenci, naučili jsme je různé zkratky a pokročilé funkce aplikace NetStork. Jenom tak mohou ušetřený čas věnovat rozširování svého podnikání.