Skip to main content

Tým aplikace NetStork se zajímal co nejvíc pálí provozovatele telekomunikačních sítí

By 23/05/20183 září, 2018Čápi, Nowe funkcje

V dubnu jsme navštívili konferenci KKTS 2018 v Olomouci. Potkali jsme se s našimi stávajícími zákazníky, ale poznali jsme i nové tváře. Diskutovali jsme o tom, jak NetStork našim zákazníkům pomáhá v tom co dělají, ale vyslyšeli jsme i zpětnou vazbu. Také jsme byly zvědaví, jaké nové problémy a potřeby zažívá komunita lidí v ISP v posledních měsících. Na konci konference ješte tým společnosti Globema zorganizoval workshop, na kterém byly představeny pokročilé funkce aplikace NetStork.

Byly jsme moc rádi, že jsme se opět mohli setkat s našimi zákazníky, kteří již NetStork využívají, abychom si poslechli zpětnou vazbu na samotnou aplikaci. Vždy jsme zvědaví na názor uživatelů aplikace NetStork, ať už jde o negativní nebo pozitivní reakce. Jedině tak se můžeme neustále zlepšovat v tom, co děláme. Ovšem, většinu času jsme diskutovali o aktuálních problémech, které trápí telekomunikační průmysl, jako takový, a pokusili jsme se ukázat, jak může aplikace NetStork pomoci je vyřešit.

Kromě již skoro přátelských setkání s našimi zákazníky jsme vždy zvědaví, kdo nový zavítá k nášmu stánku. Poznávání profesionálů z tohoto průmyslu nám pomáhá držet krok s dobou. Nové tváře nám často ukážou doposud nepoznané potřeby a problémy při evidenci sítí.

Nikdy nebylo lehké přicházet s novými nápady, funkcionalitami nebo služami pro naší aplikaci NetStork. Avšak konverzace s profesionály ve svém oboru, které mnohdy trvají i hodiny, nás dovedou k novým nápadům, s kterými pak můžeme uživatelům aplikace NetStork aspoň o trochu ulehčit život.

Náš promo stánek byl poslední, který zůstal stát po konci konference. Ostatní vystavovatelé již balili své materiály zatímco my jsme pořád diskutovali s našimi zákazníky a ostatními návštevníky. Věríme, že trpělivost a pozornost, kterou věnujeme našim zákazníkům a návštěvníkům je důležitá a nikdy bychom neukončili rozhovor jen proto, že “již zazvonil zvonek”.

Nejenže jsme v první den konference zažili plnohodnotné diskuze a příliv nových informací, ale druhý den tým aplikace NetStork ještě zorganizoval workshop pro naše zákazníky. Na tomto workshopu se zákazníci měli šanci naučit jak se stát pokročilým uživatelem aplikace NetStork. S narůstajícím businessem naších zákazníků, tudíž i s narůstajícím množštvím sítí, se stáva čas velmi kritickým. Abychom našim zákazníkům ušetřili čas při evidenci, naučili jsme je různé zkratky a pokročilé funkce aplikace NetStork. Jenom tak mohou ušetřený čas věnovat rozširování svého podnikání.